Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli. Recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., Pedagogical Knowledge and the Changing Nature of the Teaching Profession, OECD Publishing, Paris 2017, s. 278

Tytuł:
Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli. Recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., Pedagogical Knowledge and the Changing Nature of the Teaching Profession, OECD Publishing, Paris 2017, s. 278
Autorzy:
Zbróg, Zuzanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/433904.pdf
Data publikacji:
2019-09-08
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
Źródło:
Rocznik Pedagogiczny; 2018, 41; 277-287
0137-9585
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies