Tytuł pozycji:
Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli. Recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., Pedagogical Knowledge and the Changing Nature of the Teaching Profession, OECD Publishing, Paris 2017, s. 278
- Tytuł:
-
Dylematy badań nad dynamiką wiedzy pedagogicznej nauczycieli. Recenzja raportu OECD: Sonia Guerriero, red., Pedagogical Knowledge and the Changing Nature of the Teaching Profession, OECD Publishing, Paris 2017, s. 278
- Autorzy:
-
Zbróg, Zuzanna
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/433904.pdf
- Data publikacji:
-
2019-09-08
- Wydawca:
-
Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
- Źródło:
-
Rocznik Pedagogiczny; 2018, 41; 277-287
0137-9585
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie