Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie siebie jako człowieka i jako ucznia przez gimnazjalistów i gimnazjalistki u progu przejścia do szkoły średniej. Doniesienie z badań

Tytuł:
Postrzeganie siebie jako człowieka i jako ucznia przez gimnazjalistów i gimnazjalistki u progu przejścia do szkoły średniej. Doniesienie z badań
Perceiving oneself as a human being and as a student by the junior high school pupils before beginning their secondary school education
Autorzy:
Jaskulska, Sylwia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/433901.pdf
Data publikacji:
2019-09-08
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
Tematy:
perceiving oneself as a student
junior high school
transition
Źródło:
Rocznik Pedagogiczny; 2018, 41; 263-275
0137-9585
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the text, I presented a part of the results of the studies concerning the transition of the school youth from junior high school to high school. In the light of this results, I answered the question on how the students graduating from junior high schools in Poznań in 2015 perceived themselves as a person, especially in the role of a student. The image is generally positive, although it is varies among the students with different resources (e.g. grades, level of involvement).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies