In this article I present the main assumptions and discuss issues of pedagogy
as a science and the field of education during a special meeting of the Committee
of the Academy of Pedagogical Sciences at Adam Mickiewicz University in
Poznan.
I focus on the institutional leaders in science teaching who are rectors and
deans of Faculties of Education in Poland. Moreover, they are co-authors of
relevant teaching and research solutions in science teaching.
In the age of growing crisis in the academic community we can, as educators,
discuss how no to be to be surprised by pathogenic processes and events, but how
to be able to counteract them. Furthermore, how to show representatives of other
academic disciplines and structures of learning, how to deal with common to us
problems.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00