Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogika i Edukacja wobec Kolizji Etosów

Tytuł:
Pedagogika i Edukacja wobec Kolizji Etosów
Pedagogy and Education against the Collision of Ethoses
Autorzy:
Kwieciński, Zbigniew
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/433825.pdf
Data publikacji:
2020-07-02
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
Źródło:
Rocznik Pedagogiczny; 2019, 42; 7-12
0137-9585
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The essay proposes a way to search for common educational goals in a situation marked by deep political and worldview-related divisions in Polish society. It recalls Kazimierz Sośnicki’s concept of the “collision of ethoses” conceived in the 1930s, and the need to overcome shallow ‘ceremonial- ism’ in order to move towards a deeper experience of values, both spiritually and through altruistic actions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies