Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Makropolityczne uwarunkowania kultury szkolnej

Tytuł:
Makropolityczne uwarunkowania kultury szkolnej
Macro-political determinants of school culture
Autorzy:
Śliwerski, Bogusław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/433723.pdf
Data publikacji:
2019-09-08
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Komitet Nauk Pedagogicznych PAN
Tematy:
macro-policy of education
school reforms
centralism
microsystem’s innovations
teacher author’s classes
copyright programs
public education
alternative education
Źródło:
Rocznik Pedagogiczny; 2018, 41; 31-43
0137-9585
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the article is the involvement of the school’s culture in the centralistic education policy, which is led by all, successively changing governments. It started with systemic reform of educational system in 1999. The author pays attention to the extent to which such a policy destroys the innovativeness of teachers. The only solution to this situation is the return to the anti-systemic micro-innovation movement in public education due to it restores the sense of dignity and profes- sional self-fulfillment of teachers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies