Analysis and assessment of use of social media by the largest Polish companies Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa
A wide range of social networking sites causes that more and more organizations
decide to use social media to achieve their business objectives. However, it is often limited
to marketing activities through the two most popular sites − Facebook and YouTube. This
paper presents the results of a survey conducted in July 2013. The purpose of the study was to
determine the level of activity of the largest Polish companies in social media. It was based on
the exploration of company’s websites and official profiles on social networking sites. Large
companies are in fact the most active in social media and their fanpages can be a source of
knowledge and best practices in this area.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00