Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis and assessment of use of social media by the largest Polish companies

Tytuł:
Analysis and assessment of use of social media by the largest Polish companies
Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa
Autorzy:
Buchnowska, Dorota
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/432432.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
social media
social networking site
social business
Źródło:
Informatyka Ekonomiczna; 2013, 4(30); 55-69
1507-3858
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A wide range of social networking sites causes that more and more organizations decide to use social media to achieve their business objectives. However, it is often limited to marketing activities through the two most popular sites − Facebook and YouTube. This paper presents the results of a survey conducted in July 2013. The purpose of the study was to determine the level of activity of the largest Polish companies in social media. It was based on the exploration of company’s websites and official profiles on social networking sites. Large companies are in fact the most active in social media and their fanpages can be a source of knowledge and best practices in this area.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies