Celem artykułu jest wskazanie metod i narzędzi rozwiązywania problemów pojawiających się w komunikacji na styku relacji IT–biznes w procesie wytwórczym oprogramowania. W tekście wyjaśniono podstawowe pojęcia związane z badanym problemem, takie jak metoda, narzędzie i technika, zaprezentowano też problemy i przyczyny, które wskazywali uczestnicy procesu wytwórczego oprogramowania w trakcie badań prowadzonych przez autorki podczas ich uczestnictwa w projektach informatycznych. Zidentyfikowane problemy skłoniły autorki do głębszej analizy przyczyn i do poszukiwania metod, technik i narzędzi ich rozwiązywania. Niniejszy artykuł jest kontynuacją publikacji o tytule Identyfikacja problemów komunikacji w relacji IT–biznes w projektach informatycznych. Spojrzenie z perspektywy uczestnika procesu wytwórczego zamieszczonej w poprzednim numerze Informatyki Ekonomicznej
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00