Significant civilization changes resulting in the formation of a network society,
involve a need to seek new and more effective models of education utilizing the potential
of new media. The study area − the use of ICT in educational services − has been limited
to the identification and analysis activities in support of search and selection of necessary
information. The purpose of this article is to identify the tools and mechanisms used primarily
in virtual space, which allow for an increase of motivation of learners and the perception of
knowledge, and hence, achieving the desired educational goals. The article was developed
based on a review which had been conducted regarding services and educational applications
proving the effectiveness of using the mechanism of gamification and mobile devices in education
and on the basis of the results of qualitative research conducted by the author at the time
of the scientific research internship in a consulting and training enterprise. The publication
is of research and analysis character and can provide a contribution to the in-depth empirical
research.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00