Chatboty stają się coraz bardziej rozpowszechnionym rozwiązaniem i zyskują większą akceptację konsumentów. Powoduje to zwiększenie zainteresowania tymi rozwiązaniami firm i badaczy. Mimo zwiększającej się popularności chatbota, wciąż sztuczna inteligencja współczesnych robotów i botów stanowi duże wyzwanie dla naukowców. W artykule przedstawiono zagadnienia związane z rozwojem chatbotów oraz praktyczne rozwiązania wynikające z analiz powiązanych z przygotowaniem chatbotów wspomagających użytkownika. Zostały zaprezentowane modele zarówno związane z botami analizującymi wzorce zapytań, jak i korzystające z uczenia maszynowego. Ponadto na przykładzie listy najczęściej zadawanych pytań pokazano, jak można ją wykorzystać w procesie przygotowania chatbota oraz jakie mogą występować zagadnienia związane z technologiami programowania takich rozwiązań. Celem artykułu jest przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z zastosowaniem i wdrażaniem chatbotów. Aby go osiągnąć, dokonano analizy literatury przedmiotu oraz zastosowano metodę studium przypadku
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00