Szybki postęp technologiczny na przełomie XX i XXI wieku przyczynił się do pojawienia się mediów społecznych, cieszących się dużym zainteresowaniem wśród polskich przedsiębiorstw. Stanowią one skuteczne narzędzie do pozyskiwania informacji o preferencjach i sugestiach konsumentów, doskonaląc aktualną lub kreując nową ofertę produktową. Obecnie marketing bezpośredni jest coraz mniej skuteczny, a opinie o przedsiębiorstwach i proponowanych przez nie towarach lub usługach kształtują społeczności internetowe. Celem artykułu jest charakterystyka mediów społecznych i działań w nich podejmowanych przez klientów i przedsiębiorstwa z województwa kujawsko-pomorskiego, zmierzających do współtworzenia innowacji produktowych. W tym celu wykorzystano metodę ankiety internetowej. Wyniki badań dowodzą, że klienci akceptują trend współtworzenia innowacji produktowych za pomocą mediów społecznych, a dla przedsiębiorstw wciąż priorytetem jest jedynie umieszczanie w nich informacji o swojej ofercie
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00