Wykorzystanie wiedzy z zakresu informatyki ekonomicznej w procesie modelowania ścieżek kształcenia The use of knowledge of Business Informatics in the learning pathways modeling process
The purpose of this article is to present the concepts of modeling learning pathways
resulting mainly from the rapidly changing application area of Business Informatics.
The authors discussed in detail two concepts of learning pathways, which are based on modular
and personalized learning programs. The potential benefits, risks as well as selected research
problems were identified. The subject of article corresponds to a certain extent to the
planned changes in the offer of Computer Science curriculum. This field of study is led by the
Department of Computer Science in Economics from the University of Łódź.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00