The article presents the model of designing a customer management strategy
using business ICT tools within a global sports association named Pure Jatomi. First, the basic
categories essential for reaching a target of the project are explained (this section presents the
results of literature analysis).Next, the general model of designing a customer management
strategy (shown as a process map as well, developed on the basis of results of empirical
investigation) is shown. Finally, ICT tools which enable acceleration of CLV growth
(CLV = Customer Lifetime Value) are presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00