Przedmiotem artykułu jest problematyka funkcjonowania i rozwoju zdalnego nauczania na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej w latach 2011-2018. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia we wspomaganiu tradycyjnych form nauczania. Szczegółowo omówiono proces transformacji zdalnego nauczania realizowanego na Politechnice Częstochowskiej. Omówiono procedurę przygotowania i prowadzenia kursów e-learningowych, koncentrując się na elementach niezbędnych przy tworzeniu i implementacji materiałów dydaktycznych. W analizowanym okresie zaprezentowano dynamikę zmian i wzrost zainteresowania tą formą nauczania. Scharakteryzowano czynniki wpływające na jakość zdalnego systemu nauczania. Ponadto zwrócono uwagę na zwiększenie znaczenia e-learningu w kontekście rozwoju otwartych zasobów edukacyjnych. Na zakończenie opisano wyzwania oraz możliwości dalszego rozwoju e-learningu na uczelni
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00