Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klient wyobrażony – czyli kto zdaniem studentów pedagogiki potrzebuje pomocy?

Tytuł:
Klient wyobrażony – czyli kto zdaniem studentów pedagogiki potrzebuje pomocy?
The imagined client – who needs help in the opinion of education students?
Autorzy:
Szumigraj, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/431630.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Zielonogórski. Oficyna Wydawnicza
Tematy:
stereotyp
obraz klienta
rola zawodowa
streotype
image of client
professional role
Źródło:
Dyskursy Młodych Andragogów; 2015, 16; 101-114
2084-2740
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper the author presents opinions of the students who are preparing to work in the social welfare sector. The author presents images of persons who need help on the basis of students’ essays. The author also discusses the role of image of a client in providing help in accordance with the coupled social roles model describes by Barbara Hajduk. He presents potential sources of development of students’ stereotypes regarding people with whom they will work in the future. The intention of the author of the article can be a contribution to the reflection on the changes in the education of students. Conclusions suggest the need to take more intensive work with students life experience, the changing their stereotypes, the training of their attitudes to others people.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies