Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Systematische Planung kompetenzorientierten Unterrichts – Was heißt Kompetenzorientierung im Unterricht?

Tytuł:
Systematische Planung kompetenzorientierten Unterrichts – Was heißt Kompetenzorientierung im Unterricht?
Systematic planning of skill-based teaching – What does skill-oriented mean in the learning environment?
Autorzy:
Schwendemann, Wilhelm
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/428240.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Źródło:
Studia z Teorii Wychowania; 2016, 2 (15); 9-25
2083-0998
2719-4078
Język:
niemiecki
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
PISA studies have brought about a radical change in the design of teaching and educational planning. The focus has become centred on skill-based orientation in the cognitive acquisition of qualities, abilities and skills. This essay presents the concept of skill-based learning, with a critical commentary on the quality standard of successful teaching.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies