Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skuteczne zarządzanie projektami e-learningowymi w warunkach ograniczonych zasobów poprzez integrację koncepcji Rapid Instructional Design

Tytuł:
Skuteczne zarządzanie projektami e-learningowymi w warunkach ograniczonych zasobów poprzez integrację koncepcji Rapid Instructional Design
Effective management of e-learning projects with limited resources supported by the integration of Rapid Instructional Design concept
Autorzy:
Kuciapski, Michał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/426228.pdf
Data publikacji:
2015-09-30
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
Rapid Instructional Design (RID)
e-learning
Źródło:
e-mentor. Czasopismo naukowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; 2015, 4 (61); 45-54
1731-6758
1731-7428
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Development and implementation of professional multimedia and interactive e-learning courses are time-consuming and expensive. There is a need to find a new ways of improving high standard e-learning offer without incurring significant financial resources. Here, Rapid Instructional Design (RID) might be useful due to its focus on cost and time reduction involved in developing e-learning courses while ensuring an acceptable to users level of quality. The aim of this article is to present adaptation of the RID concept to e-learning projects management process and verify its practical use. It starts with research problem analysis on creating e-learning courses with limited time and financial resources. Then, follows a literature review of the RID concept and potential benefits for its applying to e-learning initiatives realization. Next, there is, based on RID, project management approach on e-learning courses development described. The last two parts of this paper outline methodology and results of using proposed approach obtained during its implementation for two e-learning projects and follow author's discussion on applying it to different kinds of e-learning initiatives, in reference to mentioned results.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies