The article aims at broadening the knowledge in the area of the image of a university. It provides an overview of research
on factors influencing the perception of a university and its impact on the satisfaction and loyalty of students. The author also
proposes a definition of the ‘university of choice.’ The paper is based on the results of research carried out on a sample of over
400 respondents – candidates for studies at a Polish state economic university: SGH Warsaw School of Economics. One of the
aims of that research was to examine their perception of the image of the university. The results obtained indicate the importance
of links between the educational offer, the labor market and future careers of candidates, while the conducted factor analysis
provides some additional information concerning new trends in economics and business.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00