Hase and Kenyon (2001) explored the learning theory of heutagogy along the continuum of learning theories. Heutagogy provides a framework for self-determined learning and follows the continuum created through the theories of pedagogy and andragogy. However, the practice of heutagogy allows students to remain in control of their learning through the application of self-determined learning. This approach is significant when used in relation to mobile learning devices. This theory is highly relevant in considering how to best provide learning for Gen Z students, born between 1995 and 2012. This paper suggests there are benefits in exploring Gen Z student learning through a heutagogical application.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00