‘Bloom's Taxonomy of Educational’ Objectives has been a mainstay of educational theory for over fifty years. In 2001 the original taxonomy was revised. This article uses Bloom's revised framework to design small groups in online classes. The author draws on his extensive experience in using small groups in face-to-face classes as well as fifteen years of experience with small groups in a variety of undergraduate and graduate online classes. He particularly addresses the need to design small groups that focus on Bloom's higher order category of „Create”. Suggestions for future research are also included.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00