Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Revised Bloom’s Taxonomy, Implications for Structuring Groups in Online Classes

Tytuł:
The Revised Bloom’s Taxonomy, Implications for Structuring Groups in Online Classes
Autorzy:
O'Gorman, David
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/425771.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
Bloom’s Taxonomy
online classes
face-to-face classes
Źródło:
e-mentor. Czasopismo naukowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; 2013, 3 (50); 103-106
1731-6758
1731-7428
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
‘Bloom's Taxonomy of Educational’ Objectives has been a mainstay of educational theory for over fifty years. In 2001 the original taxonomy was revised. This article uses Bloom's revised framework to design small groups in online classes. The author draws on his extensive experience in using small groups in face-to-face classes as well as fifteen years of experience with small groups in a variety of undergraduate and graduate online classes. He particularly addresses the need to design small groups that focus on Bloom's higher order category of „Create”. Suggestions for future research are also included.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies