Tytuł pozycji:
Model oceny poziomu jakości przedmiotów realizowanych w trybie nauczania komplementarnego (blended learning)
- Tytuł:
-
Model oceny poziomu jakości przedmiotów realizowanych w trybie nauczania komplementarnego (blended learning)
- Autorzy:
-
Stecyk, Adam
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/425638.pdf
- Data publikacji:
-
2017
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Źródło:
-
e-mentor. Czasopismo naukowe Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; 2017, 5 (72); 28-35
1731-6758
1731-7428
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mechanizmy doskonalenia jakości w nauczaniu komplementarnym zmieniają się wraz z rozwojem społeczeństwa informacyjnego. Ewoluują w kierunku budowania funkcjonalnych zależności opartych na nowych paradygmatach nauczania, rozwoju technologii ICT i społecznych aspektach kształcenia akademickiego. Z tego punktu widzenia do kluczowych komponentów w projakościowym podejściu do budowania wartościowych procesów edukacyjnych należy zaliczyć metodyczne i społeczne aspekty projektowania ścieżek dydaktycznych oraz ich realizację z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w ramach przyjętego paradygmatu kształcenia.