The paper presents the results of a telecollaborative project between BA students of the University of Warsaw and students
of the University of Valladolid within the framework of the European Erasmus+ EVALUATE project. The aim of that project is to
justify the effectiveness of telecollaborative activities for professional development of future language teachers. The experience
confirms that initial intercultural competence is essential for undertaking such a project. It also validates the need for blending
professional preparation of language teachers so that they realize that the teaching methods and pedagogical approaches which
are introduced in their pre-service courses are very similar or even the same irrespectively where they get their qualifications.
Such blended learning activities are complementary to national teacher training programs and to Erasmus+ students exchange
projects.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00