The aim of this paper is to propose and present adaptations of unfolding analysis
for symbolic data. In the article, the basic terms of unfolding analysis and symbolic data are
presented. The paper presents two approaches – the internal hybrid approach and the external
symbolic-numeric approach. In the empirical part, the external symbolic-numeric unfolding
for LCD brands is presented. Symbolic multidimensional scaling R source codes were written
by authors.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00