Masking problem in identification of service quality determinants with an application of the cart model – an example of the public services quality research in Poland
Masking problem in identification of service quality determinants with an application of the cart model – an example of the public services quality research in Poland
An important part of customer satisfaction surveys of the acquired service is to
identify the key factors affecting its quality. Since customer satisfaction is a complex category
thus its measurement and analysis require the use of multivariate statistical methods. One of
them is the CART method (Classification and Regression Trees). Its use in the identification
of the key determinants of the quality of services may, however, be associated with the
emergence of the so-called variable masking problem, that was characterized in the article.
Possible ways of solving it were exemplified in the customer satisfaction survey results of one
of the Polish Municipal Offices.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00