Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście wielomodelowe analizy danych symbolicznych w ocenie pozycji produktów na rynku

Tytuł:
Podejście wielomodelowe analizy danych symbolicznych w ocenie pozycji produktów na rynku
Ensemble learning for symbolic datain product positioning
Autorzy:
Pełka, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/424929.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
ensemble clustering
cluster analysis of symbolic data
product positioning
Źródło:
Econometrics. Ekonometria. Advances in Applied Data Analytics; 2013, 2(40); 95-102
1507-3866
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Product positioning is a wide range of business activities. Positioning is the process by which marketers try to create an image or identity in the minds of their target market for its product, brand, or organization. The main aim of the paper is to preset and apply ensemble learning for symbolic data in cluster analysis in order to evaluate a product position. Empirical part of the paper presents the application of co-occurrence matrix and bagging algorithm in ensemble learning for symbolic data (car market data was used). These two approaches reached almost the same results when considering adjusted Rand index.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies