Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reguły wywierania wpływu – badanie menedżerów w organizacji

Tytuł:
Reguły wywierania wpływu – badanie menedżerów w organizacji
Autorzy:
Wysocki, Sławomir
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/422555.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
manipulation
rules of exerting influence
research
Źródło:
Nauki Społeczne; 2013, 1(7); 61-78
2080-6019
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents theory and research concerning six rules of exerting influence such as: the rule of the reciprocity, the rule of the commitment and the consequence, the rule of social evidence of the rightness, the rule of liking and the sympathy, the rule of the authority and the rule of the unavailability. Thirteen managers from the urban transport company, one of the biggest work places in Wrocław, took part in the research. The aim of the study was to examine the managers’ knowledge of the aforementioned rules.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies