Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Press Advertising and the Print Ad Market in the Interwar Period: the Views of Contemporary Specialist Press

Tytuł:
Press Advertising and the Print Ad Market in the Interwar Period: the Views of Contemporary Specialist Press
Autorzy:
Bergmann, Olaf
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/421480.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
Reklama
ogłoszenie
anons
inserat
prasa
prasoznawstwo
Druga Rzeczypospolita
Źródło:
Rocznik Historii Prasy Polskiej; 2014, 17, 3
1509-1074
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article surveys the coverage of press advertising and the print ad market in Poland in the interwar period by leading Polish press analysts and advertising specialists who were also involved in the respective trade organizations. They were concerned about the economic condition of the press at large, the legal and technical problems of the print media, and the inadequate understanding of the importance of advertising by the majority of the publishers and the advertisers themselves. Critical analyses were often backed up suggestions how things might be improved to the benefit of the Polish economy

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies