Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Does math education in Poland teach creative thinking?

Tytuł:
Does math education in Poland teach creative thinking?
Autorzy:
Biernacki, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/421280.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
effectiveness of mathematics education
Źródło:
Didactics of Mathematics; 2014, 11(15); 5-12
1733-7941
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This work is a continuation of the article (Biernacki, Czesak 2013), which examined the most recent results (2012) of the Program for International Student Assessment. It turned out that Polish students have significantly improved their results in general subjects, but have great difficulties with creative thinking (the results are below the median). Analysis of the results of examinations in mathematics for students of the first year of two departments confirmed that students have great difficulty with problem solving. The author proposes to encourage students through the use of exercises and labs to take more time to solve tasks that require creative thinking, especially those relating to real-world problems of physics and economics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies