Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spatial analysis of learning results in high school mathematics and Polish by county

Tytuł:
Spatial analysis of learning results in high school mathematics and Polish by county
Autorzy:
Ejsmont, Wiktor
Łyko, Janusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/421274.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
educational value added
random effects model
taxonomy
development pattern
panel data
Źródło:
Didactics of Mathematics; 2013, 10(14); 19-32
1733-7941
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
One way to assess the quality of the educational activities of schools is to analyze the educational value-added, with the help of which it is possible to measure the gain in students‟ knowledge that takes place at various stages of education. This is an objective measurement that takes into account the knowledge with which the student begins the next stage of learning. Access to data on the final results of tests at every stage of education enables the assessment of the quality of education in schools throughout Poland. The article aims to analyze these results and attempts to show the spatial dependence of the results obtained.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies