One way to assess the quality of the educational activities of schools is to
analyze the educational value-added, with the help of which it is possible to measure the
gain in students‟ knowledge that takes place at various stages of education. This is an
objective measurement that takes into account the knowledge with which the student begins
the next stage of learning. Access to data on the final results of tests at every stage of
education enables the assessment of the quality of education in schools throughout Poland.
The article aims to analyze these results and attempts to show the spatial dependence of the
results obtained.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00