A strong nation brand is important for economic development of a country and the
standard of living of its inhabitants. Apart from objective factors the perception of the country
is also affected by various communication processes. The article discusses internal image
impact on the holistic image of a country. The article presents the possibilities of the measurement
of the internal country image. The author emphasizes the importance of techniques
based on free associations in determining the internal country image. To illustrate theoretical
considerations the author discusses results of the exploratory survey concerning the internal
image of Poland.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00