Marketing terytorialny jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej gmin Doliny Baryczy Territorial marketing as a tool for building of competitive advantage of communities in Barycz Valley
This article discusses the subject of territorial marketing in the context of its impact
on building of competitive advantage. The author also examines new challenges facing
territorial marketing and confronts them with the concept that is presently implemented in
the Barycz Valley. She also attempts to assess the effects of undertaken actions and concludes
that so far they have not brought the expected results.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00