Human resources constitute one of the key aspects of negotiation processes in
a company. Appropriate and high competences of employees performing those processes
determine their effectiveness. In the literature on negotiations the lack of methodological
concepts of evaluating such competences may be observed. Therefore the objective of the
paper is to describe such a concept, elaborated by the author and based on universal evaluation
framework. The considered competences were described by including the evaluation criteria
within two dimensions: general one, reflecting negotiation potential as well as situational one,
considering the features of particular negotiations. The third dimension was also added, reflecting the way of displaying those competences and facilitating the measurement of general competences. The case study on the application of presented concept within contract negotiations in computer sector was included as well.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00