W artykule przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących aktualnej praktyki organizacji procesów zakupowych w organizacjach gospodarczych oraz nakreślono kierunki zmian następujących w kontekście obserwowanego wzrostu rangi zaopatrzenia. Próba badawcza objęła 101 podmiotów stanowiących zarówno przedsiębiorstwa krajowe, jak i zagraniczne koncerny. Uzasadnieniem podjęcia badań jest brak systematycznych analiz z obszaru zakupowego oraz zapotrzebowanie na tego typu informacje płynące z praktyki gospodarczej. W artykule przedstawiono, w jaki sposób realizowane są zakupy w przedsiębiorstwach, jaka jest ich rola, jakie są wykorzystywane strategie zakupowe, a także sposób, w jaki dzieli się asortyment na pozycje zakupowe. Zaprezentowano również działania planowane przez menedżerów w najbliższych 2-3 latach w obszarze zakupów.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00