Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klient w strategiach organizacji biznesowych

Tytuł:
Klient w strategiach organizacji biznesowych
Client in business organization strategies
Autorzy:
Niemczyk, Jerzy
Stańczyk-Hugiet, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/419725.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
customer strategy
strategic management
Źródło:
Nauki o Zarządzaniu; 2014, 2(19); 33-43
2080-6000
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The search for the main determinant of business strategy of an organization does not have a clear solution. Intuitively, it seems that it should be a customer, but in practice of management, the primary criterion according to which the company management is assessed is the economic profit. The main purpose of this article is to identify the client’s place and the role in the management strategies of business organizations. The authors analyse this place and role, using historical perspective, particularly concentrating on resource based view, innovative strategy and networks strategy. The whole analysis is finished with the concept of organization ecosystem, in which a client is a central point.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies