Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praktyczny charakter” kompetencji emocjonalnej dorosłych

Tytuł:
Praktyczny charakter” kompetencji emocjonalnej dorosłych
„PRACTICAL CHARACTER” OF ADULTS’ EMOCIONAL COMPETENCE
Autorzy:
Renata, Góralska
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/418061.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Tematy:
LEARNING
EMOCIONAL COMPETENCE
PRACTICE
Źródło:
Rocznik Andragogiczny; 2012, R. 2012; 154-169
1429-186X
2391-7571
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to present the category of adults’ emotional competence and to show that, due to its specific nature, practice is a very effective way to develop it. The beginning of the article provides the theoretical context for the deliberations, i.e. learning in the socio-cultural perspective, where the adult learning processes are defined in a different, non-traditional way. The perspective clearly emphasizes the emotional character of adult learning. Then, the text presents the essence and the structure of emotional competence. The final part of the article justifies the thesis that due to the unique character of emotional competence the best method to develop it is practice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies