Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Paulo Freires humanism and the challenges of 21st century adult education

Tytuł:
Paulo Freires humanism and the challenges of 21st century adult education
Autorzy:
Avoseh, Mejai B. M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/417835.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Tematy:
ADULT LEARNERS (21ST C.)
FREIRE PAULO
Źródło:
Rocznik Andragogiczny; 2009, R. 2009
1429-186X
2391-7571
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Paulo Freire's humanistic adult education ideas were woven around his literacy 'method' that is synonymous with Conscientization. His ideas were aimed at empowering adult learners through the ability for critical thinking. He focused on critical thinking as a way of using education to rescue learners from decadent educational and political systems and making them truly human. This paper analyzes Freire's Conscientization and argues that it is more appropriate for addressing most of the challenges that confront 21st century adult education and adult learners. The discussion in this paper uses 21st century synonymously with globalization.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies