Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Samokształcenie studentów pedagogiki w ramach procesu kształcenia w szkole wyższej - próba typologii

Tytuł:
Samokształcenie studentów pedagogiki w ramach procesu kształcenia w szkole wyższej - próba typologii
SELF-EDUCATION OF STUDENTS IN THE SCOPE OF DIDACTIC PROCESS AT HIGHER EDUCATION SCHOOL – A TRIAL OF TYPOLOGY
Autorzy:
Kozerska, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/417696.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Tematy:
SELF-EDUCATION
TYPOLOGY OF ATTITUDES TOWARDS SELF-EDUCATION
HIGHER EDUCATION SCHOOL
Źródło:
Rocznik Andragogiczny; 2011, R. 2011; 107-121
1429-186X
2391-7571
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The results of researches including self-education of students in the scope of didactic process at higher education school are presented in this article. The main aim is to seperate typological groups of students that depend on their attitudes towards self-education. 233 students of pedagogy were examined. The cluster analysis that was conducted, allowed to isolate 4 types of attitudes of students towards self-education in the scope of didactic process . The differences between seperated groups include mainly rate of commitment and their independence (autonomy) in the scope of learning. The most numerous group compose "dedicated and diligent" students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies