Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Brand As A Source Of Value For Its Buyer And Owner

Tytuł:
Brand As A Source Of Value For Its Buyer And Owner
Autorzy:
Taranko, Teresa
Chmielewski, Krzysztof J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/417378.pdf
Data publikacji:
2014-12-15
Wydawca:
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Tematy:
brand
brand equity
brand building
Źródło:
Management and Business Administration. Central Europe; 2014, 22, 4; 133-143
2084-3356
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Purpose: This article deals with the creation of the brand and what kind of value it creates for the owner and the customer. Methodology: The article describes an insight on how to create strong brands, why many companies that based their success on a product now decide to create a branded product and how a brand adds value to both the owner of the brand as well as the customer. Findings: The article presents that brands create value for the customers as well as the company or brand owner. Furthermore, the article deals with the creation of strong brands and the underlying factors. Originality/value: This article helps to advance brand marketing theory as well as offers valuable implications and recommendations for practitioners, brand and marketing managers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies