Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Związki partnerskie przedsiębiorstw budowlanych na rynkach instytucjonalnych

Tytuł:
Związki partnerskie przedsiębiorstw budowlanych na rynkach instytucjonalnych
Partnership relations in construction enterprises on institutional markets
Autorzy:
Radziszewska-Zielina, Elżbieta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/416014.pdf
Data publikacji:
2009-09
Wydawca:
Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
Tematy:
partnerstwo przedsiębiorstw
przedsiębiorstwo budowlane
rynek przedsiębiorstw
partnership relations
construction enterprise
enterprise market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie; 2009, 2(13) t. 2; 137-152
1506-2635
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nie ma polskich opracowań zwartych (podręczników, poradników) na temat marketingu partnerskiego w budownictwie. Brakuje również publikacji prezentujących wyniki badań w zakresie omawianej problematyki. Aby wypełnić tę lukę, autorka zaprojektowała i przeprowadziła na przełomie 2007 i 2008 r. na terenie województwa małopolskiego badania metodą wywiadu kwestionariuszowego w zakresie współpracy partnerskiej w budownictwie. W badaniu wzięło udział 147 przedstawicieli (właścicieli, menedżerów, kierowników budów) średnich i dużych przedsiębiorstw budowlanych z tego województwa. W artykule zaprezentowano wybrane wyniki badań w zakresie wagi i wpływu rożnych podmiotów na funkcjonowanie przedsiębiorstwa budowlanego oraz w zakresie związków partnerskich przedsiębiorstw budowlanych na rynkach instytucjonalnych. Pozwalają one dostrzec widoczną, ale jeszcze na niskim poziomie, współpracę partnerską w budownictwie.

There are no Polish handbooks nor guidebooks on partnership marketing in construction industry. There is also a lack of publications presenting the results of research on the subject. In order to fill this gap, the author has designed and conducted, using the questionnaire method, research on partnership co-operation in the construction industry in the Małopolska region in Poland in 2007/2008. The research involved 147 representatives (owners, managers, construction site managers) of large and medium-seized construction enterprises in the region. The article presents the results of research on the importance and influence of various subjects on the functioning of a construction enterprise as well as partnership relations of construction enterprises on institutional markets. Partnership co-operation in the construction industry is already noticeable but it still remains at a low level.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies