Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

What academic and other risks can be seen in a high level of dependence on state funding?

Tytuł:
What academic and other risks can be seen in a high level of dependence on state funding?
Analiza ryzyka związanego z wysokim uzależnieniem państwowego szkolnictwa wyższego od finansów publicznych na przykładzie Wielkiej Brytanii
Autorzy:
Tomassi, Suzanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/415758.pdf
Data publikacji:
2009-09
Wydawca:
Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
Tematy:
higher education
finance
government
Great Britain
szkolnictwo wyższe
finanse
państwo
Wielka Brytania
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie; 2009, 2(13) t. 1; 279-288
1506-2635
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
It is widely accepted that individuals as well as society benefit from higher education, which is one of the most important elements in the UK Government policy. Higher education produces highly qualified people and as a result it increases the UK's economic development and international competitiveness. Unfortunately, it has not always been reflected in the UK policy on funding higher education. With the few exceptions the British higher education is mostly publicly funded and it has been heavily reliant on state funding for a long time. This paper examines the issue of the strong dependence on the state funds and potential risks it brings on higher education institutions. It is important to remember that the identified issues may vary from institution to institution and should be treated with caution

Szkolnictwo wyższe przynosi korzyści nie tylko osobom indywidualnym, ale i szeroko pojętemu społeczeństwu. Uczelnie wypuszczają wysoko wykwalifikowanych absolwentów, którzy zasilają rynek pracy, wspomagając tym rozwój ekonomiczny i rentowność kraju. Pomimo, że to przekonanie stanowi jeden z ważniejszych elementów polityki rządu Wielkiej Brytanii, nie do końca jest to odzwierciedlone w brytyjskim systemie finansowania szkolnictwa wyższego. Ten artykuł ma na celu analizę wysokiego uzależnienia brytyjskich uczelni od funduszy publicznych i potencjalnego ryzyka z tym związanego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies