Artykuł zawiera przedstawienie procedury doboru kanałów dystrybucji dla produktu w fazie wprowadzenia na rynek w branży budowlanej. Autorka analizuje dwie bazowe wersje kanałów dystrybucji. 1) Wersja I - ostrożna, polega na wykorzystaniu już istniejących w firmie kanałów dystrybucji. 2) Wersja II - ekspansywna, polega na równoczesnym rozbudowaniu już istniejącej sieci i stworzeniu nowych, pośrednich kanałów dystrybucji. W dalszej kolejności autorka porównuje obie wersje, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu na ich charakter etapów procesu zakupu w branży budowlanej, zwłaszcza przy wprowadzaniu innowacyjnego produktu.
Selection of distribution channels while lunching a new, innovative products is of ultimate importance and frequently decides on success of the whole venture. The paper presents a practical procedure of the distribution channels selection for an innovative product in building sector. It covers then the comparative analysis of two suggested versions of distribution channels: 1) Version one, safe, means the use of existing distribution channels, 2) Version two, expensive, means development of already existing network and creation of new, intermediary distribution channels at the same time.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00