Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preferencje użytkowników hoteli w zakresie produktu i usług

Tytuł:
Preferencje użytkowników hoteli w zakresie produktu i usług
Preferences of hotel users with regard to product and service
Autorzy:
Jabłońska, Joanna
Kopczyk, Dominika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/414839.pdf
Data publikacji:
2015-09
Wydawca:
Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
Tematy:
hotele w Polsce
krajowa baza hotelarska
współczesne tendencje w projektowaniu hoteli
hotels in Poland
national accommodation base
modern tendencies in hotel design
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie; 2015, 2-3(27); 123-132
1506-2635
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ze względu na ścisłe powiązanie prawidłowego funkcjonowania hoteli ze zmianami zachodzącymi w gospodarce istotne jest badanie preferencji użytkowników bazy noclegowej w zakresie potrzebnych usług i oferty. Informacje winny posłużyć nie tylko menedżerom i specjalistom od marketingu, ale przede wszystkim architektom, którzy projektując obiekty, powinni tworzyć budynki służące przez kolejne dziesięciolecia. W niniejszym artykule przedstawiono ankietę dotyczącą preferencji użytkowników hoteli w zakresie produktu i usług oraz jej wyniki. Badania objęły: lokalizację placówek noclegowych, ich standard, preferencje estetyczne (architektoniczne) użytkowników, układy przestrzenne i funkcjonalne. W podsumowaniu wykazano bardzo wyraźnie rysujące się tendencje, jakim podlegać będzie branża hotelarska w najbliższych latach w Polsce, oraz zaznaczono obszary problematyki, w których należy wzmocnić wiedzę społeczeństwa.

Due to a close link between a proper functioning of hotels with changes in the economy, it is important to study preferences of accommodation facilities users as regards needed services and offer. This information should be used not only by managers and marketers but in particular by architects who should design buildings for the next decades. This article presents a survey on hotel users preferences on the product and services, as well as its results. The scope of the study included: location of accommodation facilities, their standard aesthetic (architectural) preferences of users, the spatial and functional arrangement. In conclusion, some very clear trends were outlined, which will be visible in the hotel industry during upcoming years in Poland. Also selected problem areas in which there is a need of increasing public knowledge were stressed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies