Główna teza artykułu mówi o tym, że zmiana strategii edukacyjnych jest
wymogiem funkcjonalnym systemu społecznego. Krajowe Ramy Kwalifikacji
są narzędziem do podniesienia poziomu jakości kształcenia i uelastycznienia
procesu edukacyjnego poprzez mobilność pionową, która jest podstawową
zasadą procesu bolońskiego. W tekście podejmuję próbę uporządkowania
aparatury pojęciowej.
The primary thesis of this article points to the fact that the shift in educational strategies stands
as a functional requisite of the contemporary social system. The National Qualifications Framework
comprises an instrument serving to increase the level of quality in education and to render the
educational process more flexible via the vertical mobility which is a cornerstone in the Bologna
process. Undertaken in this treatise is an attempt to order and organize the conceptual apparatus.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00