Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effectiveness and Usefulness of education as sociological categories

Tytuł:
Effectiveness and Usefulness of education as sociological categories
Autorzy:
Boczkowski, Andrzej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/413131.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Łódzkie Towarzystwo Naukowe
Tematy:
effectiveness of education
usefulness of education
quality of education
social functions of education
Źródło:
Przegląd Socjologiczny; 2009, 58, 4; 47-70
0033-2356
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article, an attempt has been made to conceptualize the problems of effectiveness and usefulness of education by examining the quality of teaching from an operational perspective. The effectiveness is understood as a level of attainment of educational objectives being related to the social functions of education; the usefulness is defined as the benefits of realization of these functions to individuals and groups. Effectiveness and usefulness, when treated as aspects of the quality of education, are placed in an evaluative context consisting of: the education objectives, social actors interested in training and their expectations, the normative sphere (with respect to education problems) as well as areas, directions and methods of assessment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies