Programowanie flame fraktali oraz flame animacji w systemach apophysis oraz Flam3 Programming flame fractal and flame animation in systems Apophysis and Flam3
W pracy przedstawimy metody tworzenia fraktali typu flame w programie Apophysis oraz programowania fraktalnej animacji, bazującej na technice keyframingu, w systemie Flam3. Flame fraktal jest atraktorem iterowanego układu funkcji i powstaje w wyniku realizacji probabilistycznego algorytmu IFS. W pracy prezentujemy oryginalne przykłady flame-fraktalnych obiektów, które z jednej strony obrazują złożoność matematycznych struktur, a z drugiej strony charakteryzują się wysokim samopodobieństwem oraz symetrią i mogą stanowić niepowtarzalny motyw na tkaninach, tworzywach i innych materiałach.
In this paper we present methods for creating a flame fractal and a fractal animation, based on a keyframing, in Apophysis and Flam3. Flame fractal is an attractor of the iterated function system and arises as a result of a probabilistic algorithm of IFS. In this paper we present original examples of flame-fractal objects, which on the one side, illustrate the complexity of the mathematical structures, on the other side, have a high self-similarity and symmetry and can provide a unique motive on fabrics, plastics and other materials.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00