Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Significance of condition attributes in child well-being analysis

Tytuł:
Significance of condition attributes in child well-being analysis
Autorzy:
Adamus, Ewa
Klęsk, Przemysław
Kołodziejczyk, Joanna
Korzeń, Marcin
Piegat, Andrzej
Pluciński, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/41204154.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Tematy:
child well-being quality measurement
attribute selection
Źródło:
Studia i Materiały Informatyki Stosowanej; 2011, 4; 11-16
1689-6300
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this study the significance of attributes in child well-being is presented. The main goal was to find features most specific for child-well being evaluation in Poland. The dataset was obtained from a survey based on a special questionnaire. To select important attributes three filter for individual attribute rank were used ?2, information gain and relief attribute evaluator and one filter-subset selector based on rough set theory. In the article the dataset is described in details. All the attributes are named, divided by category and for each a domain is given. Then methods of attribute selection applied in experiments are presented. Finally results on selecting attributes relevant for child well-being are discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies