In this study the significance of attributes in child well-being is presented. The main goal was to find features most specific for child-well being evaluation in Poland. The dataset was obtained from a survey based on a special questionnaire. To select important attributes three filter for individual attribute rank were used ?2, information gain and relief attribute evaluator and one filter-subset selector based on rough set theory. In the article the dataset is described in details. All the attributes are named, divided by category and for each a domain is given. Then methods of attribute selection applied in experiments are presented. Finally results on selecting attributes relevant for child well-being are discussed.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00