Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Commercialization of high-tech products: theoretical-methodological aspects

Tytuł:
Commercialization of high-tech products: theoretical-methodological aspects
Autorzy:
Shpak, N.
Knyaz, S.
Myroshchenko, N.
Kolomiyets, O.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/411255.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Oddział w Lublinie PAN
Tematy:
commercialization
high-tech product
diffusion
effectiveness
innovativeness
evaluation
Źródło:
ECONTECHMOD : An International Quarterly Journal on Economics of Technology and Modelling Processes; 2014, 3, 1; 81-88
2084-5715
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Based on theoretical knowing of modern, economic concepts of innovation, systems theory, management and information and also on the practice of their using in the management system of enterprises, in this case was proposed a new solution of scientific problems. It was the development of theoretical and methodical applied principles concerning the commercialization of high-tech products industry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies