The quest is analyzed as an innovative learning method that provides the development of creativity, cognitive flexibility, emotional intelligence of a person and meets teamwork that is especially important for IT professionals. The components and stages of quest-technology application are described. It is noted that the quest, in addition to the knowledge gained, gives students an understanding of the processes of group dynamics, behavioral patterns in the system of interpersonal relations. A quest-plan that has been developed can be used as a template for building quests. The example of components of the developed quest for students of the specialty Software Engineering with the specified features of each component is given. The proposed example can be used as a recommendation for constructing quests.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00