Passenger quantity histogram was used to measure the character of passengers’ migration, pick commuter times, equal intensity and minimal commuter numbers. The measurement was done pre and post changes introduced to the train timetable for both working days and weekends (Saturdays and Sundays). The small numbers of passengers made this connection unsustainable without substantial financial support from the government. The changes introduced to the timetable failed to generate increased demand for the service. The Pareto chart clearly illustrates the changes introduced to the timetable over the period of this research. Other disadvantages of the new timetable were also pointed out in this paper.
Histogramy liczebności pasażerów posłużyły do oceniony charakteru ich migracji, godzin szczytu, równomiernego nasilenia i znikomej ilości podróżnych. Ocenę wykonano przed i po zmianie rozkładu jazdy, zarówno dla dni roboczych jak i wolnych (soboty niedziele). Stwierdzono małe zainteresowanie tym połączeniem, co wiąże się z wymaganym dużym dofinansowaniem. Zmiana rozkładu jazdy nie zwiększyła zainteresowania tym połączeniem. Zaproponowano proste narzędzie – wykres Paretto, który czytelnie prezentuje kierunki zmian rozkładu jazdy. Wykazano także inne usterki wprowadzonego rozkładu jazdy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00