Specialization of enterprises in distribution networks realizing processes connected with adaptation of product to specific customer requirements, causes a growing complexity of manufacturing and logistic processes. That is why it is essential for selected enterprises to take over risks associated with co-ordination of processes in so complex systems. The study presented in the article concerns the integrator model in the distribution network which is a prevailing model in the metallurgic products distribution sector. The efficiency of the integrator was examined by means of the the customer satisfaction index (CSI).
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00