The objectives of this research are to study the direct influence on the competitive advantage and pattern development of variables affecting the competitive advantage of the Thai oil palm industry. This research employs a quantitative research method. The population for the study consists of 150 oil palm industrial operators in Thailand. Questionnaires are used in the data collection and the data are analyzed by using SEM. The research results reveal that the Knowledge Management Process and Supply Chain Integration positively influence the competitive advantage in the quality, delivery, and cost. The competitive advantage receives a positive direct impact from the Knowledge Management Process and Supply Chain Integration. The variation of competitive advantage can be explained as 84%. The obtained results can be used for developing the industry to create economic growth and sustainable competitive advantage.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00